BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pakket verdwenen bij tnt post pakketservice inklaring

Bijdrage door gebruiker
03-07-2011
3 reacties
LS,
Begin mei bestelde ik een pakket in HongKong. Kort daarna ontving ik een brief van TNT post/inklaring waarin werd verzocht wat de waarde en de inhoud van het pakket was.
Ik heb dit keurig aangegeven, maar.. er kwam geen pakket.
5x gebeld met het dure (45 ct/min) nr.0900 0570, maar ook daar kon men niet duidelijk vertellen wat er met het pakket was gebeurd.Mij werd verteld dat de douane bellen zinloos was, omdat die weer verwees naar TNT. De laatste vage opmerking was dat er iets mis was met de postcode (terwijl ik op mijn huisadres een brief om info had ontvangen).Ik moest maar contact opnemen met de verzender (HongKong??) zodat die een onderzoek kon instellen. Vreemd, dat men niet kan vertellen wat er met het pakket gebeurd is en veel kastje-muur gedoe.
Ik wil weten wat er met MIJN pakket is gebeurd en heb eerst maar een brief gestuurd met het hele verhaal en tnt aansprakelijk gesteld.
Zijn er meer mensen die dit overkomen is en wat kan ik nog meer doen ?
mvg henry groenveld
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.