BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pakket blijft steken bij DHL

Bijdrage door gebruiker
03-05-2023
1920 keer bekeken
3 reacties
Afbeelding bij deze post - Pakket blijft steken bij DHL
Ik heb zaterdag J.L. Een pakket naar een service centrum van DHL gebracht. Het is nu woensdag en in de app staat het pakket nog steeds op "Klaar voor versturen naar het sorteercentrum." Ik begin me zorgen te maken. Aangezien de waarde van het pakket € 200,-- is heb ik het verzekerd verstuurd. Volgens DHL kan je dan zorgeloos je pakket versturen kan en bij verlies of diefstal het vergoed wordt. Ik heb via marktplaats de koper wel gemeld dat ik eigenlijk liever niet verstuurde. Toen de koper dat wel graag wilde heb ik gezegd dat ik dat alleen voor/op eigen risicowilde doen. Contact via DHL chatbox levert een geprogrameerde reactie op en telefonisch contacht kost € 0,50 p.m. Nu heb ik een paar vragen Hoe lang zou ik eventueel moeten afwachten. Mag DHL kosten rekenen voor telefonisch contact met de klantenservice voor info over het pakket ? Kan ik DHL in gebreke stellen en aanspraak maken op de verzekering en hoe doe je dat ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.