Goedendag
Mijn bedrijf waar ik werk gaat sluiten ,en nu kan ik 50 km verder aan de slag.
Dat vind ik op zich niet erg, maar moet ik nog ergens opletten en zijn ze ook verplicht mij een kilometer vergoeding te geven.Zo ja wat moet dat dan zijn.
Kan niet met openbaar vervoer want ik ga om 5 uur de deur uit .
Anders bieden ze mij 2 maand salaris aan voor mijn 12.5 dienstjaren.
Dat vind ik wel erg mager.
Met vriendelijke groet
John