met moeder heeft een huurwoning gehad tot haar overlijden. Ze heeft dingen erin veranderd, wat nu in orginele staat moet worden terug gebracht, Ook had ze een maand huurschuld. ZIjn wij als kinderen nu verplicht om alles in de woning tot de orginele staat terug t brengen, en zijn wij verplicht om de maand huur nog te voldoen. Ze laat geen testament achter, omdat ze zelf maar een pensioenjte had. Help me aub een antwoord op te krijgen. bij voorbaat dank