Mijn moeder is overleden, bij div. postorder bedrijven is er een schuld.Ik kan dat als enig erfgenaam ( er is niks dus ookl geen erfenis ) niet betalen, nou moet ik een akte tekenen dat ik afzie van erfrecht. Kunnen ze dan nog onze spullen in beslag nemen?