Op 2 mei 2013 ben ik 65 jaar geworden en vanaf 2 juni ontvang ik nu AOW. Omdat de AOW nu een maand later is ingegaan heb ik een overbruggingsregeling aangevraagd en daartoe de benodigde formulieren ingeleverd bij de SVB. Deze heeft echter via( mijn) Pensioenfonds mijn inkomen gecontroleerd over de maand mei en het bedrag van 1500 Euro, wat ik als lening bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn heb ontvangen nu als inkomen aangemerkt. Dit klopt echter niet, want voor het genoemde bedrag wordt nu levenslang 7,32 op mijn pensioen ingehouden, dus ik betaal het gewoon zelf. PFZW verwijst naar SVB en omgekeerd. Graag reactie.