BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

overboeking van geblokkeerde bij ABN AMRO

Bijdrage door gebruiker
17-09-2007
6 reacties

Als bewindvoerder van een meervoudig gehandicapte mevrouw heb ik al haar rekeningen bij de ABN laten blokkeren, i.v.m. pogingen van een oudere loverboy om haar geld te pakken.

Man is bekend bij de politie , heeft dit eerder bij anderen gedaan doch pleegt kennelijk geen strafbare feiten.

Door een technische fout ,toegegeven door de afd ICT van de ABN is echter de blokkade van het internet bankieren niet goed gegaan en is er toch een aanzienlijk bedrag afgeboekt .

Deze mevrouw is haar geld kwijt volgens de ABN , zij is zelf naar de bank gegaan en heeft het geld per kas opgenomen nadat het op een leefgeldrekening was gestort.

Deze vrouw heeft het vermogen van een kind van 10-12 jaar en is meervoudig gehandicapt en niet in staat zich tegen de loverboy te "verdedigen".

Toch wenst de ABN geen verantwoording te nemen voor haar eigen fout waarvan deze mevrouw nu de dupe is, mijns inziens een asociale opstelling van deze bank.

zijn er mensen met soortgelijke ervaringen en wat zou nu verstandig zijn om te doen ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.