BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ov chipkaart

Bijdrage door gebruiker
15-07-2016
2 reacties
Goede dag
19 juni heb ik mijn ov defect opgestuurd naar ov chipkaarten.
Ik heb bericht gehad dat op 20 juni me ov was aangekomen en onder behandeling word genomen.
Binnen 15 dagen zou ik een nieuwe ov hebben en zou het bedrag wat op de ov stond ( 73 euro) terug gestort zijn op mijn rekening
Op 5 jululi had ik zowel nog geen nieuwe ov en nog geen geld retour gehad.
Waardoor ik contact opnam
Het zou nog maals 10 dagen langer duren
Vandaag 15 juli heb ik nog steeds geen geld retour en nog geen nieuwe ov chipkaart.
Ze vertelde mij dat ze een storing hebben al een paar weken.
Ze kunnen mij niet vertellen wanneer het geld en de nieuwe ov chipkaart eindelijk klaar zijn.
Daar zou de administatie over gaan.
Als ik vraag of ik kan worden doorverbonden met de administratie is dit niet mogelijk.
Als ik vraag hoelang ik nog moet wachten tot alles geregeld is is een antwoord geven niet mogelijk.
Als ik vraag of er contact met mij kan worden opgenome zodat ik op de hoogte gebracht kan worden kan dat met pijn en moeite pas over 5 werk dagen.
Ik vind het schandelijk van zo een groot bedrijf dat ze zo met klanten omgaan maar weet niet wat ik er aan kan doen heeft iemand tips of advies?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.