Goede dag ,
20 juni heb ik bericht gehad van ov dat mijn ov chipkaart is aangekomen bij hun.
Mijn ov chipkaart was defect geraakt en moest vervangen worden.
Op de site staat aangegeven dat ze 15 dagen de tijd hebben en dat binnen 15 dagen het bedrag dat op de ov chipkaart nog stond ( bijna 75 euro) terug gestort zou worden.
Na 15 dagen had ik nog steeds geen nieuwe ov en nog geen geld retour gehad.
Toen is mij gezegt dat ik nog maals 10 dagen moest wachten en dat het uiterlijk vandaag 15 juli op me rekening zou staan.
Nu staat het vandaag weer niet op mijn rekening en heb ik ov chipkaart weer gebeld. Ze zeggen mij niet wanneer het bedrag word overgemaakt en dat het in behandeling word genomen door de administratie. Als ik vraag of ik kan worden door verbonden met iemand van de administratie is dit absoluut niet mogelijk. Ik kan met niemand worden door verbonden en ik kan geen datum krijgen wanneer ik eindelijk mijn geld terug krijg met pijn en moeite willen ze me met 5 dagen terug bellen.
Ik word hier zo boos om en weet niet wat ik er aan kan doen.
Ik vind het ronduit belachelijk dat op hun site staat vermeld dat het binnen 15 dagen word geregeld en ik al 25 dagen wacht met nog geen enkel resultaat
Ze zeggen dat ze een storing hebben en niks kunnen doen
Wat kan ik nu het beste doen?