mijn dochter is 23 jaar en wil iets voor de oudedag regelen, ze kwam bij ING terecht voor een pensioen, maar die vraag tussen de 150 en 200 euro per maand.is veel denk ik, wat kan ze het beste nemen, en waar kan ze het beste naar toe. wat is nog te vertrouwen.