BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

OTTO b.v niet ontvangen senseo WEL betalen???

Bijdrage door gebruiker
24-02-2008
3 reacties

Otto bv daar heb ik mrt 2007 een blauwe senseo besteld voor de winkel, en ontvangen en betaald. na 2 mnd was deze defect, de mevr van de otto heeft geregeld dat deze thuis werd opgehaald en heeft toen telefonisch dezelfde blauwe besteld, maar daar zat 3 weken levertijd op. Na 5 weken heb ik opnieuw contact gezocht met de OTTO, waar mijn vervangende blauwe senseo bleef. Toen bleek dezelfde niet meer leverbaar te zijn. Ik heb toen via die mevrouw aan de telefoon een andere zilveren Senseo,die 20 euro duurder was besteld, en het verschil bijbetaald en deze is ook geleverd.

Nu blijkt dat de eerdere vervangende blauwe senseo, die dus niet meer leverbaar was, nooit is teruggeboekt uit hun systeem.

Voor deze Blauwe senseo krijg ik dus steeds een een aanmaning, en zelf een incasso bureau op mijn dak.

Ik heb van alle betalingen/afschriften een copie gemaakt en opgestuurd... ik moest ook een retour bewijs opsturen, maar hoe kan dat nou als ik nooit een vervangende blauwe senseo heb ontvangen???

HELP MIJ, want ik begrijp dat er zeker mensen zijn die hun betalingen nooit nakomen, maar moeten de eerlijke mensen daarvoor boeten?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.