Een tijdje terug heb ik een tafel naar boven verhuisd en hiervoor de lift gebruikt. Wat bleek, we hadden perongeluk de deur niet goed opengehouden waardoor de liftdeur dicht viel. Iemand ergens in de lift had de lift aangeroepen, want logisch, diegene wil deze gebruiken. Op het moment dat die deur dicht valt, willen de binneste deuren van de lift ook dicht, maar deze kwamen klem te zitten tussen de tafel. Hierop direct met Otis reparaties gebeld en met een uur stonden ze er, top service zou je denken.
Het incheck moment van de monteur was 12:43 en uitcheck was 13:19 op een Zaterdag. De VVE heeft de factuur aan mij doorbelast. Enerzijds zou je denken dat je met een appartement van 100 personen hier wel tegen verzekerd bent? Lijkt me niet dat dit een eenmalig iets is. Anderzijds, terecht gezien het onze toedoen is.
Puntje bij paaltje. Een rekening van 570 euro. Is dit normaal voor een reperatieservice voor een lift?
Op de factuur staat alleen vermeld "Vast tarief ("Zaterdagtoeslag")