Ik een (hopelijk) simpele vraag.
Pas geleden heb ik mijn abonnement aan de Veronica Gids opgezegd en heb zojuist een brief gekregen dat deze pas volgend jaar ingaat omdat ze een opzegtermijn van 2 maanden hebben en dus het abonnement met 1 jaar verlengd wordt.
Ik meen mij echter te herinneren dat in de media iets stond over dat opzegtermijnen korter werden en dat je niet zomaar een jaar ergens aan vastzit, weet of Veronica in zijn gelijk staat ?
In afwachting van uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Peter Visser