BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzegging postcodeloterij

Bijdrage door gebruiker
05-01-2022
410 keer bekeken
7 reacties
Van mijn schoonvader kreeg ik een gratis lot van de postcodeloterij voor de decembermaand. Hier heb ik mij voor aangemeld, want ja, je weet maar nooit. Nu wilde ik op tijd opzeggen voordat het volgende lot automatisch van mijn rekening afgeschreven wordt.

Bij het online opzeggen moest ik een lotnummer intypen. Daar heb ik het lotnummer van dat gratis lot ingetypt. Vervolgens netjes de andere gegevens ingevuld. Daarna heb ik een bevestigingsmail ontvangen met de volgende tekst:

"Geachte ,

Wij hebben de opzegging van uw lot(en) in de Nationale Postcode Loterij in goede orde ontvangen. U heeft hierbij het volgende ingevuld:

Er zijn geen loten opgezegd

Wij streven ernaar uw opzegging binnen één week te verwerken. Hierna ontvangt u een definitieve bevestiging met de einddatum van uw deelname."

Logisch dat het lot niet opgezegd kon worden, aangezien de trekking al geweest is. Mij is nu alleen niet duidelijk of ik hiermee ook mijn gehele deelname heb beëindigd en daarmee ook de machtiging voor de automatische incasso heb stopgezet?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.