BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

OPZEGGING JAARTRAJECTKAART NS

Bijdrage door gebruiker
16-05-2013
1 reactie
Mijn zoon heeft een jaartrajectkaart van de NS omdat hij deze nodig heeft voor school.Nu heb ik dit abonnement met ingang van de zomervakantie beeindigd omdat hij dan niet meer naar school hoeft.Ik heb dan ook gevraagd om een terugbetaling van een deel van de kosten.Nu krijg ik van de NS een brief dat ik geen geld terugkrijg omdat de laatste 2 maanden van het jaar zogenaamd gratis zijn en ik dus voor 10 maanden betaald heb.Ik kan dit echter nergens in de voorwaarden terugvinden. Weet iemand hoe dit geregeld is en of deze redenatie van de NS klopt?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.