BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzegging abonnement AVROBODE

Bijdrage door gebruiker
20-10-2015
2 reacties
Ik heb al van meerdere mensen vernomen, dat opzeggingen op de AVROBODE, welke je online doet, konsekwent niet worden verwerkt. Mijzelf is me dit inmiddels al voor de tweede keer overkomen. Gevolg: om je abonnement te beëindigen moet je bellen, waarbij je steevast te horen krijgt, dat er vast iets is mis gegaan met de online opzegging. Het abonnement wordt alsnog opgezegd maar wel 4 weken later dan de bedoeling was!
Probeer je online een vraag te stellen, een klacht in te dienen o.i.d.? Na het invoeren van je abonneenummer + postcode beginnen er 2 radertjes te draaien ten teken, dat je abonneegegevens worden opgezocht. Een kwartier later zijn de gegevens echter nog altijd niet gevonden. Wie heeft de laatste 12 maanden dezelfde ervaring opgedaan met de Avrobode?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.