BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opzeggen scootmobielpech hulp

Bijdrage door gebruiker
11-03-2013
2 reacties
Scootmobiel
Mijn moeder is ernstig ziek. Heeft bij scootmobielplatform een pechhulp verzekering afgesloten. Zij wil dit opzeggen (ligt 24uur per dag op bed). De eerste brief hierover is verdwenen. De administratie wordt door verschillende mensen gedaan maar niemand heeft die eerste brief gezien. De tweede heb ik meteen meegenomen.(herinnering terwijl het abonnement pas in april afloopt) Nu blijkt dat ze je 2 maanden van te voren laten betalen of je moet je abonnement opzeggen. Zoals gezegd de eerste brief kan ik nergens vinden. Het zou ook in een folder staan maar die hebben we zeer zeker nooit gehad
MAG DIT? Ik krijg als enig coulance dat ik de helft ‘25,00) moet betalen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.