Sinds oktober ben ik abonnee van KCR (klantenservice containerreiniging). Hiervoor ben ik met een voorganger van dit bedrijf in zee geweest. Ik had toen een abonnement voor 1 jaar maar ben door hun slechte prestaties 2 jaar met ze bezig geweest!
In oktober werd ik na een bezoekje van een verkoper aan huis lid van dit nieuwe bedrijf die beloofde beter hun best te doen dan hun voorganger (ook uit Oud-Beierland). Na de 1e reiniging ging het al weer fout. De 2e t/m de 4e reiniging werden niet gedaan. Als ik belde kreeg ik verklaringen als: Chauffeur ziek, wagen kapot of geen reden. Omdat ik mezelf weer 2 jaar door zag modderen net als de vorige keer heb ik een brief gestuurd waarin ik aan gaf dat ik mijn abonnement wenste op te zeggen en dat ik mijn geld (minus het bedrag voor de 1e reiniging ) terug wilde ontvangen.
Ik kreeg een brief terug waarin me werd gemeld dat ik geen geld terug kreeg maar dat ze hun service zouden verbeteren. Ik word de dag na de reiniging gebeld of het goed is gegaan en zo niet dan wordt mijn abonnement verlengd met het aantal niet gedane reinigingsbeurten.
Ik belde dus weer op dat ik dit niet zie zitten maar ze hielden voet bij stuk dat dit de te volgen procedure was. Ik sprak mijn wantrouwen uit in hun bedrijf en dat ik nu al weet dat het heel snel weer fout zal gaan.
mijn vraag is dus of ik uberhaupt een kans maak om mijn geld terug te krijgen of dat ik gewoon pech heb. Het lijkt mij dat als een bedrijfeen service aanbied en ik daarvoor betaal, ze gewoon hun werk moeten doen en als ze dat niet doen, ik als consument gewoon mijn geld terug moet kunnen vragen.
Wie heeft er een antwoord?????