BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzeggen abonnement Reader's Digest

Bijdrage door gebruiker
29-10-2014
5 reacties
Ik heb begin augustus mijn abonnement op het tijdschrift Reader's digest via email opgezegd bij de klantenservice van Uitgevers maatschappij Reader's Digest en om een bevestiging gevraagd deze kreeg ik niet daarom probeerde ik ze telefonisch te bereiken via hun nummer in Amsterdam dat was constant in gesprek bij het 09008212225 nummer kreeg ik te horen dat ze telefonisch niet te bereiken zijn dat ik het via www.readersdigesdt.nl klantenservice moest proberen maar daar krijg ik de melding "je verbinding is niet privé aanvallers proberen mogelijk je gegevens van van www.readersdigest te stelen zoals wachtwoorden en creditcard gegevens". Inmiddels heb ik het oktober nummer van het tijdschrift + rekening terug gestuurd en opnieuw abonnement opgezegd en een bevestiging gevraagd.Nog niets gekregen wel het november nummer. Hoe kom ik van dit abonnement af?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.