Wie kan mij advies geven.
Ik heb een gesprek gehad met mijn leidinggevende, over het volgen van een cursusen en flexibele inzetbaarheid en vakantieuren.
Tegen de flexibele inzetbaarheid heb ik geen bezwaar, wat betreft de vakantieuren hebben wij afgesproken dat ik die mag opsparen om eerder met pensioen te gaan (setember 2017).
Nu heb ik een verslag van dat gesprek gekregen waarin niet staat dat ik mijn vakantieuren mag gebruiken om eerder met pensioen te gaan, maar dat ik ze moet gebruiken om mijn uren aan te vullen als ik te kort of als er te weinig of geen werk is.
Ik werk in de zorg 9 uur per week + deeltijd pensioen.
Volgens mij is het gesprek opgenomen zonder dit te zeggen zij waren met hun tweën en ik alleen.
Mijn vraag is: is dat gesprek rechtsgeldig en zo ja heb ik recht dat zij dat gesprek naar mij toe sturen.
ACL te P