BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

oplichting webshop

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
01-01-2007
  •  
26 antwoorden
  •  

21 november 2006 heb ik voor 617,- aankopen gedaan op www.gigasales.nl. Het gaat hier om audio-apparatuur. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen en er is bijna geen contact te krijgen. Er wordt laat gereageerd op mail of sms en aan de info daarin heb je vaak niets. Heb vooruitbetaald met iDeal. Er worden beloftes gedaan via mail of sms over levering, maar die worden niet nagekomen. naar mijn inziens wordt er ook niet voldaan aan de leveringsvoorwaarden zover ik het kan bekijken. Maar door de slechte communicatie is er niet over te praten met de leverancier.

Via verschillende forums ben ik in contact gekomen met nog meer gedupeerden. Sommigen zitten al een half jaar op hun producten te wachten en hebben dezelfde problemen.

De firma staat ingeschreven bij KvK. Het gaat hier om een 20 jarige jongen (bleek achteraf) die een webshop heeft opgestart waar hij producten van honderden/duizenden euro's aanbied. Ookbied hij webhostingaan op www.expreshosting.nl.

Vraag : Zijn er nog meer mensen die de dupe zijn geworden van dit bedrijf?

Vraag 2: Wat is de beste manier om dit aan te pakken?

Vraag 3: Hoe ver sta ik in mijn recht met de leveringsvoorwaarden?

Ben in één van mijn mailtjes ingegaan op de leveringsvoorwaardenm.b.t. ingebrekestelling. Daarin staat bijvoorbeeld dat na 30 dagen het contract ontbonden mag worden. Als antwoord kreeg ik terug: Gigasales steld de Algemene voorwaarden niet in gebreke. In hoeverekan dit?

Ben ten einde raad. Op dit moment wil ik alleen nog maar mijn geld terug. Vraag me alleen af of dit nog mogelijk is.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.