BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Oplichting van debestekorting

Bijdrage door gebruiker
07-06-2016
6 reacties

ik heb vorige week en mailtje gekregen van debestekorting met daar in
dat ik 29.99 moest betalen . ik heb er naar gemaildmet de vraag over wat het ging.maar tot op heden geen mail met antwoord terug gekregen.Ik heb zelfs naar de nummers gebeld die er bij stonden maar die bestaan blijkbaar niet. En nu moet ik al 39.95 betalen.Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag een telefoontje met de mededeling(zeer dreigend) als ik niet overging tot betaling dat ik een boete moest bij betalen?ik heb heb geen weet van eenenquête die ik zou hebben meegedaan en of ik iets heb ingevuld van dit dergelijke.Ik heb ook niets ondertekend van contract bij deze (firma).Ik vind dit zeer raar dat ze zomaar gegevens en rekeningen durven sturen naar mensen die van niets weten.DIT RUIKT HEEL HARD NAAR OPLICHTING.nu is mijn vraag wat kan ik eraan doen om dit te stoppen.voel mij al verplicht om klacht neer te leggen bij een onbuds dienst(belgie) en politie
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)