BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oplevering van ons appartement.

Bijdrage door gebruiker
22-08-2007
2 reacties

Graag advies over het volgende:

Wij zijn op 28 juni opgebeld door de planner van ons nieuwbouwappartement dat in week 29 ons appartement opgeleverd zou worden,en met mij nog 1 gezin van de 5 appartementen.

3 dagen van te voren werd ons meegedeeld dat ze het niet zouden halen en dat het week 37 werd,dus 2 maanden later en dat terwijl wij alles al geregeld hadden ,zelfs de huur hadden wij opgezegd.

Dus wij moesten alles weer afzeggen en alles weer veranderen ,b.v keuken plaatsen ,vloerlegger,de persoon die raamdecoratie op zou hangen ennoem maar op.

Dit was al de tweede keer dat ze de datum veranderen en wij zijn het een beetje zat dat dit allemaal gebeurt.

Mijn vraag is :dit allemaal is ons telefonisch meegedeeld is dit rechtsgeldig?

Kan ik de laatste 10% inhouden van mijn koopsom totdat dit allemaal fatsoenlijk geregeld is,want we hebben ook het idee dat de werkbare dagen overschreden zijn.

Want voordat ik dit allemaal ga uitzoeken graag jullie advies.

b.v.d.voor de reactie

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.