BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oplevering appartement met gebreken

Bijdrage door gebruiker
03-08-2015
10 reacties
De oplevering van mijn appartement is problematisch verlopen omdat de vorige bewoner op de dag van oplevering nog in het appartement woonde. Hij is diezelfde dag alsnog onder druk vertrokken maar hierdoor werd het appartement dus niet opgeleverd zoals verwacht wordt (schoon, witte muren, niet weggewerkte boorgaten etc.).

De definitieve oplevering werd drie weken uitgesteld maar in de tussentijd kon ik er wel gewoon wonen. Er is in die drie weken niks door de verhuurder gedaan om de gebreken te herstellen. Door alle stress van het verhuizen en nieuwe baan heb ik na die drie weken het opleveringsformulier gewoon getekend (achter pas nadenkende over de onvolledigheid).

Nu probeer ik alsnog de door mij gemaakte kosten bij de verhuurder te verhalen. Deze geeft echter geen enkele reactie op correspondentie/verzoeken (al aangetekend verstuurd en ook al via rechtsbijstand een eis neergelegd).

Heeft iemand van jullie tips of ideeën over wat ik nu nog aan mogelijkheden heb? Het gaat (helaas) om een grote landelijke makelaar dus ze zullen vast meer juridische mogelijkheden hebben dan ik. Maar alleen al het feit dat ze zo onbeschoft zijn om niet eens te reageren zit me nog het meest dwars.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.