BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht door webshop

Bijdrage door gebruiker
19-08-2015
8 reacties
Op 28 mei heb ik een bestelling geplaatst op de website: royaloutlet.nl.
Er werd via whatsapp beloofd dat mijn bestelling binnen maximaal 5 dagen bezorgd zou zijn.
Na 2 weken kreeg ik vervolgens een mail met dat er wat vertraging zou zijn, maar dat ik mijn spullen uiterlijk 5 dagen na de mail in huis zou hebben.
Vanaf die periode tot nu (inmiddels dus al 3 maanden verder!) heb ik nooit meer wat gehoord. Mails worden genegeerd, op whatsapp wordt er niet gereageerd. Nu heb ik via de Instagram van de webshop vernomen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Aangezien de webshop Kvk-geregistreerd is heb ik contact opgenomen met de Kamer van koophandel over de situatie.

Mijn vraag is: Wat kan ik doen om mijn aankoopbedrag (van €250 euro) terug te krijgen, aangezien de wettelijke levertijd van 30 dagen allang verstreken is..
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.