BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht door voordelengids.eu

Bijdrage door gebruiker
02-11-2012
54 keer bekeken
4 reacties
Beste,

Vorige week werd mijn vriendin aangesproken door een verkoper van voordelengids.eu op het station in tilburg. De verkoper had van allerlei mooie praatjes en heeft mijn vriendin verleid tot het zetten van een handtekening. De verkoper heeft verteld dat ze via een brief binnen een maand gemakkelijk kan opzeggen. Tevens is er vermeld dat de eerste maand gratis was.

Nu (een week later) is er bij mijn vriendin 79,95 afgeschreven terwijl zij van dit "bedrijf" nooit wat heeft ontvangen. Geen pas, en ook geen brief. Ik wilde hier opheldering in hebben, en heb contact opgenomen met het bedrijf. Echter geven die niet thuis. Vervolgens heb ik geprobeerd via de website mijn beklacht te doen en hier een opzegging te forceren. Ook dat werkte niet omdat je voor elke mogelijke actie een klantnummer nodig hebt die je moet invullen. Het jammelijke hier aan is dat wij dat klantnummer dus nooit hebben ontvangen, en de pas ook niet.

Ik heb dus bij de bank (het betreft de rabobank) een verzoek ingediend om het bedrag wat nu is afgeschreven te storneren. Omdat er geld is afgeschreven voor iets waar we niets mee kunnen. Mijn vraag luidt: Heb ik juist gehandeld, en hoe zeg ik dit abonnement bij dit bedrijf op?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.