BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

onvoldoende geld gekregen bij pinautomaat

Bijdrage door gebruiker
13-08-2011
30 reacties
Op 28 juli wilde ik € 150,- pinnen bij de Rabo bank op het Zuidplein en kreeg € 100,- , terwijl er € 150,- van mijn rekening was afgeschreven. Dus langs gegaan bij de ING, waar ik klant ben, want daar moest een "Betwistende transactie formulier" ingevuld worden . Na een week werd ik opgebeld en moest allerlei persoonlijke gegevens door geven, want anders zou ik niet te horen krijgen wat de vervolgprocedure was. En het enig wat ik te horen kreeg was, dat ze nog een week nodig hadden om te achterhalen of ik recht had op de overige € 50,- . Tevens kreeg ik bij het internet bankieren ineens bericht van Phishing op de site, wat niet eerder voor kwam. Op 11 augustus kreeg ik een brief van de ING dat ze verder gaan onderzoeken of ik recht heb op de overige € 50,- en dat dit nog eens maximaal 6 weken kan gaan duren. Is dit een normale gang van zaken in dit soort zaken?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.