BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

onvoldoende gefrankeerd post geen afzender

Bijdrage door gebruiker
21-06-2014
43 reacties
Ik heb bij een dierenwebshop een bestelling geplaatst incl. € 4,95 verzendkosten. Maar tot mijn ergernis vond ik een grote enveloppe in mijn brievenbus met een begeleidend kaart van postnl over € 3.20 portokosten. Aangezien er geen afzender op de enveloppe stond hebben ze mij ervoor laten opdraaien. Hoewel ik weet waar het vandaan komt, wil degene niet reageren.
Mijn vragen zijn:
- wat kan ik doen om de portokosten terug te krijgen dat ik al inmiddels betaald heb?
- wat kan ik doen als er weer iets in mijn brievenbus wordt gedeponeerd? Postnl wil nl. de kosten aan iemand verhalen,
Terugsturen was ook geen optie omdat ik het product dringend nodig had.
Is er een klachtenwebsite waar ik de internetwinkel kan vermelden?
Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.