2 weken geleden kreeg ik in eens een eindafrekening van essent.
Ik bellen bleek dat ze mij hadden afgesloten,de dame liet me weten dat ze mij wel weer aan konden sluiten maar niet wat de oorzaak was.Na mn 2de telefoontje (kreeg nu iemand anders aa de lijn en ik was kwaad) bleek dat iemand anders op mijn adres (naam is totaal anders dan de mijne) zich had afgemeld bij essent en was over gegaan na energie direct.Nu moet ik 245,- betalen is wel mn eigen stand maar ik ben het er niet mee eens,ben bij advocaat geweest (eerste gesprek gratis) die zei een aangetekende brief te sturen dat gedaan namen ze contact met mij op maar wegens administrative redenen moet ik het wel betalen.Nu moet ik ook nog ff zeggen dat ik al 2 keer eerder een brief van telfort kreeg van die zelfde persoon dat ik die telefoon rekening moest betalen,heb die terug gestuurd en zei dat ik diegene niet was).
Nu denk ik zelf en essent zei dat dat ook wel mogelijk was,dat buren van mij dat hebben gedaan.
Essent gaf fout ok wel toe maar kom niet onder die rekening uit.
Kan wel in 3x betalen.
Wat kan ik nu nog doen?