Hoi allemaal,
ik heb ongeveer een week geleden op versio.nl een domeinnaam aangevraagd, ik was dolblij omdat de site vermelde dat i.ws nog vrij was.. Na de registratie kwam ik pas een dag na aankoop erachter dat deze domeinnaam niet gekocht kon worden, en versio me dus lucht had verkocht :(. Het gaat hier maar om 15,87 euro, toch krijg ik maar 14.86 euro terug. Is dit terecht? Ik kan toch geen verlies maken als zij mij bedriegen met een site die niet werkt? Of zit dat toch anders?
Groetjes van my