Ik werd vorige week gecontacteerd door een incassobureau met de mededeling dat ik een vordering had openstaan van mijn tandarts. Hier wist ik niks vanaf, en was met stomheid geslagen toen meneer mij vertelde dat er al 3 brieven naar mijn adres waren gestuurd. Nu kreeg ik van meneer de nota digitaal aangeleverd, en ik zag dat het bedrag is begonnen bij 21 euro, en was opgelopen tot 100 euro! Ik heb contact opgenomen met mijn tandarts en het inassoburo en mijn situatie uitgelegd, maar beide partijen geloven me niet, en zetten de incasso door! Wat kan ik hiertegen doen!? Ik kan er toch niks aan doen dat ik mijn post neit otnvang? mijn huisnummer is duidelijk aangegeven!