Ik ben in juni 2007 staande gehouden wegens bellen zonder carkit. Doe ik niet moeilijk over. Geheel terecht en wil de 130 euro betalen.
Maar in juli 2007 ben ik verhuisd en heb nooit meer iets hiervan gehoord. Dus geen beschikking of acceptgiro ontvangen, laat staan aanmaningen. Nu kom ik vandaag thuis en ligt er een dwangbevel tot betaling. Het bedrag is nu 380 euro, omdat ik niet betaald heb. Tsja, als ik niks krijg dan kan ik ook niet betalen.
Kan ik hier bezwaar tegen indienen en hoe. Tips graag
( ga morgen wel mijn rechtsbijstand inschakelen )