Goedemorgen
In 2011 sluit ik als verjaardagscadeau voor mijn moeder een jaarabonnement af bij Prive, ik doe dit telefonisch en geef Prive eenmalig een machtiging 65 euro af te boeken van mijn rekening. Na een jaar zou dit abonnement gewoon stoppen en krijg daar dus ook een toezegging van. Tot mijn stomme verbazing zie ik dat op 26.11 dit jaar zomaar 96 euro van mijn rekening is afgeboekt, verlenging abonnement Prive !! zonder mijn hiervan in kennis te stellen en ook nog eens 31 euro meer dan vorig jaar.
Boos bel ik naar de abonnementenservice van Prive en daar krijg ik te horen dat het een doorlopend abonnement is. Ik vertel dus dat ik hiervoor geen toestemming heb gegeven en ook dat het om een eenmalige machtiging ging van 65 euro, dat ik per direct het abonnement wenste te stoppen en binnen 5 werkdagen mijn geld terug gestort wilde zien. Dat was 7 december. Vandaag 17 december nog steeds geen 96 euro op mijn rekening dus ik bel weer naar de abonnementenservice. Vertel weer mijn verhaal en ik krijg te horen dat het abonnement 18 december stopt en dat ik dan nog 8 weken moet wachten voordat mijn geld terug gestort word.
Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord en eis mijn geld per direct terug. De jongeman aan de telefoon probeert dit zo snel mogelijk voor me te regelen maar zegt erbij dat ik toch rekening moet houden met die 8 weken. Inmiddels heb ik de 96 euro via een stornering teruggevorderd.
Dit laat ik natuurlijk niet zomaar overwaaien, wat kan ik hiertegen doen ??
Groet
Tanja Reiner