BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onkostenvergoeding van schade aan gebit

Bijdrage door gebruiker
14-06-2019
17 reacties
Bij het eten van een eigen merk (DEEN) afbakbroodje is er een kies van mijn gebroken ten gevolge van iets wat in dit broodje zat.
Ik heb de verpakking en een klachtenformulier bij de desbetreffende winkel ingeleverd met daarop aangegeven de geschatte schade.
Dit is gebeurt na eerst een telefonisch melding te hebben gemaakt waarin boverstaande werd geadviseerd.
Na het herstellen van mijn kies (helaas een kroon) heb ik netjes de rekening opgestuurd.
Nog dezelfde dag werd mij gemeld dat de claim is afgewezen door gebrek aan bewijs.
Persoonlijk vind ik deze afwijzing niet acceptabel. Hoezo geen bewijs, verpakking afgegeven, en ja, het broodje is opgegeten.
Het lijkt mij ook dat een bedrijf als Deen toch zeker over een aansprakelijkheid verzekering beschikt.
En volgens mij kunnen zij net zo min bewijzen dat het niet door hun brood is gekomen.
Ook in het proces van broodbakken kan er iets fout gaan.
Zijn er mensen die mij kunnen adviseren wat nu verder, en wat mijn rechten in dit geval zijn.




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.