Geachte medewerker van kassa,
Ik had een openstaande vordering bij H&M en ik heb dit binnen de gesteld betalingstermijn voldaan alleen helaas naar een verkeerde bankrekeningnummer.
Ik bleef herinneringen van hen ontvangen en toen gekeken of ik inderdaad betaald en ja ik had betaaald maar nooit gecontroleerd of ik naar de juiste bankrekeningnummer betaald had. Ik had toen met H&M contact gehad en gezegd dat ik het geld overgemaakt had met vermelding van datum en klantnummer. Zij zouden dit uitzoeken en ik heb daarna niets meer vernomen van hen.
Vervolgens kreeg een brief van de incassobureau dat ik betaling niet voldaan had. Daar schrok ik van en toen heb ik zowel naar H&M als naar incassobureau betalingsbewijs toegestuurd. Van H&M kreeg ik te horen dat ik naar een onjuiste bankrekeningnummer overgemaakt had. Ik heb toen het geld zo snel mogelijk naar H&M overgemaakt.
Nu dreigt het incassobureau dat ik nog steeds te laat ben met betalen en dat ik nu alle incassokosten moet gaan betalen. Ik ben van mening dat ik op tijd betaald heb alleen helaas naar een verkeerd nummer.
Kan de incassobureau mij voor de kosten laten opdraaien?
Ik hoor graag van jullie.
Met vrienlijke groet,