Ik ben werkelijk heel erg 'pissig'
Door een fijne babbeltruc van een medewerker van pretium telecom, ben ik er ingeluisd en zit nu ineens ongewild aan een abonnement vast voor een jaar. Mijn oude abonnement bij versatel (waar wij juist zo tevreden mee waren) is automatisch stopgezet.
Mijn man heeft hierop een brief gestuurd, dat wij het niet eens zijn met dit abonnement en wij dit niet accepteren.
Zojuist kregen we een brief dat we voor tenminste een jaar aan dit abonnement vast zitten en als wij toch weer terug willen naar versatel, wij een dubbel abonnement moeten betalen (voor zowel versatel als pretium). Belachelijk gewoon. er valt totaal niet met die mensen te praten. Er zijn al vele telefoontjes gepleegd en brieven geschreven, maar helaas.
de kosten willen wij nu, zodra het is afgeschreven van onze giro, proberen terug te laten storten. dat heeft ook nogal wat voeten in de aarde. Wij zitten nu dus vast aan iets wat wij absoluut niet willen.
Wie heeft hier ook ervaring mee en weet er een oplossing voor?
Hartelijke groeten, e.mostert