Een familielid was gemachtigd op de rekening van mijn moeder. Deze heeft er in de periode tussen december 2009 en maart 2010 bijna 6000 euro afgehaald voor eigen gebruik zonder toestemming van de rekeninghouder. Diegene wil het wel terugbetalen. Mocht dat niet lukken welke stappen kan mijn moeder dan ondernemen?