BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ongenoegen met de Direktbank

Bijdrage door gebruiker
03-08-2016
Reageer
Bij verkoop van mijn woning had ik de toestemming nodig van de bank omdat ik iets tekort kwam.
Ik moest dat als ontbindende factor in de akte zetten en dan zouden ze het beoordelen.
Zogezegd zo gedaan. Na een paar dagen kreeg ik een telefoontje day ze me tot een bedrag van max. Euro 5000, tegemoet zouden komen.
Ze wisten dat ik het geld nit had . Daar hadden ze de gegevens van.
Het kwam uiteindelijk neer op ongeveer Euro 700,= Akte is in jan. dit jaar gepasseerd.
Wie schetst mijn verbazing toen hier vorige week een deurwaarden aan de deur stond met een dwangbevel van Euro 1575,= (voor het eerst van mijn leven en ik ben 71 jaar). zonder nenige berichtgeving of aanmaning. De bank ontkent nu iedere toezegging. De kosten zijn voor mijn rekening. Er is nooit over een regeling gesproken(natuurlijk niet). Ze claimen dat ze me gemaild hebben, maar ze hebben moeten zien dat ik dat niet gekregen heb. Ziggo heeft mijn adres gewijzigd. En volgens hen konden ze mijn adres niet achterhalen. De deurwaarder wel.
Nu laten ze mij dus voor alle kosten opdraaien plus het bedrag dat ze me kwijt zouden schelden.
Wat moet ik hiermee. Ik heb geen geld. Ze hebben destijds op het dieptepunt mijn aandelen zonder opdracht of handtekening verkocht.
Hebben me tegen aale afspraken in bij BKR geregistreerd. Ik word er hopeloos van. m.vr. Groeten. mailadres. is [edit redactie]


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.