BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Ondeugedijke kleding

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
11-05-2006
  •  
10 antwoorden
  •  

Hallo,

Ik heb een dringende vraag! Ik heb een broek gekocht van € 70, deze broek was te lang maar de winkel bood de service dat zij een coupeuse de broek korter laten maken op hun kosten. Mij werd geadviseerd om de broek eerst zelf uit te wassen i.v.m. het krimpen, na dit gedaan te hebben heeft een medewerker de broek afgespeld. Nadat de broek korter was gemaakt en ik hem op had gehaald kwam ik er thuis achter dat de zoom scheef was en dat de broek te kort was gemaakt. Hier ging ik niet mee akkoord en ben met de broek terug gegaan. Zij zouden hun best doen het op te lossen. Toen de broek weer klaar was en ik hem ging ophalen zag ik dat de zoom nog steeds scheef was en de broek was ook nog steeds te kort. Hier ging ik niet mee akkoord en zei dat ik de broek niet wilde hebben en vroeg om geld terug of een tegoedbon. De medewerker moest dit met haar baas overleggen en heeft mij teruggebeld en gezegd dat ze geen van beide konden geven. Want zij konden er niks aan doen "de broek kan niet recht genaaid worden" ik vind dat ze mij dat dan hadden moeten vertellen. Ik wil mijn geld terug en heb gevraagd of de eigenaar mij terug kan bellen. Ik heb er niet veel hoop op dat ik een tegoedbon krijg. Wat kan ik het beste doen en zeggen om wel een tegoedbon te krijgen? Wie kan mij hier bij helpen?

Alvast bedankt voor diegene die mijn vraag kan beantwoorden.

Groeten Linda

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.