Ik heb in oktober 2003 een paard gekocht van een particulier. Ik heb dit paard niet laten keuren. (Ik vertrouwde mijn eigen inzicht, helaas). Wel heb ik met de verkoper over de gezondheid van het paard gepraat en deze was goed en was dat altijd geweest volgens hem.Nu blijkt (4 maanden later) dat dit paard een gewrichtsaandoening heeft die het volgens de dierenarts toen ook al had moeten hebben. Ik zit dus met een paard waar ik niet veel meer mee kan doen en wat me nog een hoop centen gaat kosten. Kan ik hem nog terugbrengen, en hoe moet ik dit dan aanpakken?