BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onder valse voorwensen contactgegevens afgegeven. Nu 3jaar lang vast contract.

Bijdrage door gebruiker
29-08-2025
2144 keer bekeken
11 reacties

Wat te DOEN! Een maand geleden ben ik telefonisch benaderd door een bedrijf. Hun gaven aan mij op een lijst te kunnen zetten zodat ik niet continu belletjes zou krijgen van energiebedrijven. Ik dacht top dit is in het verleden ook al eens gebeurd en dat werkte uitstekend. De man aan de telefoon wilde alleen mijn gegevens doornemen. Zij hadden al vrij veel gegevens van mij. Dus ik was in de veronderstelling dat het zelfde bedrijf was als vorige keer.

Na contact gegevens opgenomen te hebben moest ik alleen een handtekening zetten via een sms link (achteraf natuurlijk heel dom). kwam op een site met alleen een handtekening vakje verder niks!!! Dit gedaan te hebben 6 weken lang niks meer gehoord. Ook geen kpn of eneco belletjes dus ik dacht top.

Nu 6 weken later krijg ik een mail met een overeenkomst met mijn gegevens erop. Dat ik een premium pakket heb afgenomen van 26 euro per maand voor 3 jaar. Zodat ik op deze lijsten gezet kon worden blijkbaar Na mailtjes gestuurd te hebben werd er eigenlijk gelijk gedreigd met aanmaningen. Extra kosten met elke dag als er niet betaald wordt. En extra kosten als het niet via automatisch incasso werd gedaan.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.