Hoe kan ikpostorder bedrijven bereiken om te melden dat ik GEEN artikelen bij hun heb besteld ?De laatste week heb ik van 3 verschillende postorderbedrijven spullen thuis gestuurd gekregen (n.l. van Neckermann, Quelle en Otto) dit stond bij de achterdeur, de eerste keer denk je nog: "O leuk, ik heb iets van iemand gekregen" (mijn ouders ofzo) maar het was me al snel duidelijk dat het "besteld" was en niks niet gratis.Het vervelende isdat onze naamen adres geheel klopt, alleen hebben mijn man en/of ik het niet besteld.Na 1 keer denk je nog, "Och iemand heeft een verkeerd huisnummer ingevuld ofzo, kan gebeuren" maar het begint nu wel vervelend te worden, want ik kan maar steeds weer naar het postkantoor om de spullen terug te brengen.En niet te vergeten, ik kan straks w.s. zelf niets meer bestellen, want dan geloven ze hetw.s. niet dat ik hetbesteld heb :-( Hoe kan ik dit nou het beste aanpakken?
Alvast bedankt voor jullie advies/antwoord.