BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onbeschofte klantenservice ING

Bijdrage door gebruiker
28-11-2012
14 reacties
Ik had een paar vragen aan de ING, o.a.over internetbankieren. Ik zag dat er een blokkade zit op een tegenrekening, waarvan wel het nummer maar niet de naam van de incassant was ingevuld. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een rekening geblokkeerd heb. Ik vroeg telefonisch van wie die rekening is, maar de medewerker weigerde die informatie te geven i.v.m. privacy. Ik vind dat raar, als ik een rekening wil blokkeren moet ik daarbij aangeven van wie die rekening is en er is een kolom "naam incassant" bij het overzicht. Dan moeten ze die naam er toch gewoon bij zetten.
Ik probeerde dat de medewerker uit te leggen, maar hij zei dat ik hem irriteerde, dat ik altijd lastig was want dat stond kennelijk geregistreerd en dat hij weigerde er op in te gaan. Vervolgens smeet hij de hoorn erop.

Mag dat allemaal zomaar?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.