Ik heb in december 2004 de jaarafrekening van het Nuon gekregen die schrikbarend hoog was (ik moet ruim 800 euro bijbetalen)Ik ben niet de enige in mijn woonplaats (Almere) zijn er vele mensen die schrikbarend hoge bedragenmoeten bijbetalen. Dit gaat om de warmte.Ik heb hier contact overgenomen met het Nuon zowel telefonisch als schriftelijk omdat er volgens mij hier iets niet klopt.Ik werd tergugebeld en het enige wat gezegd werd dat ik een herziende jaaropgave kreeg en dat ik een bedrag van 500 euro en 400 euro moest bijbetalen.Vandaag kreeg ik de herziende jaaropgave en die gaat terug tot 2002.Het blijkt dat ik de jaaropgave in het verleden niet klopte en dat ze die herziend hebben met als resultaat dat ik dus ruim 900 euro moet bijbetalen en dan nog eens ruim 800 euro van afgelopen jaar.Ik vraag mij af hoe dit komt en of het Nuon het recht heeft om deze bedragen nog te innen.ik heb n.l elk jaar een jaaropgave van hun gekregen die klopte met de meterstanden.Ik vind het heel vreemd dat dit nu aan het licht komt.Wat kan ik hier tegen doen en mag het Nuon dit zomaar doen.