BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

notaris toch betalen?

Bijdrage door gebruiker
26-05-2004
4 reacties

Wij waren van plan om in november 2003onze hypotheek over te sluiten. Dit ging niet door aangezien de nieuwe offerte niet goedkoper was, bleek achteraf. Wij hebben dus onze huidige hypotheek behouden, in een andere vorm. Nu hadden wij de andere offerte wel getekend. Het notariskantoor waar de nieuwe hypotheek zou passeren stuurt ons nu een rekening wegens gemaakte kosten voor het aanleggen van een dossier. Onze tussenpersoon zegt dat de notaris dit niet kan maken want dit behoort bij het ondernemersrisico. Ondertussen worden we erop gewezen dat onze vordering binnen 8 dagen naar een incassobureau gaat. Kan de notaris dit doen en moeten we betalen?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)