BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Nogmaals: Leveringsplicht?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-04-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Hallo experts!

Ik stel mijn vraag nog maar eens, misschien heeft iemand antwoord?

Ik had eind januari een spel besteld op bol.com voor een goedkope prijs van 15 euro (geen aanbieding). Na twee maanden wachten omdat het spel volgens bol niet leverbaar was, kreeg ik bericht dat ik het rond 25 mrt zou krijgen. Na een paar mailtjes om te vragen waar mijn bestelling nu bleef kreeg ik uiteindelijk een mail waarin staat dat de bestelling door bol is geannuleerd, omdat het artikel per ongeluk (voor deze prijs?) op de site heeft gestaan. Hetzelfde artikel stond er al die tijd op en hebben ze nu sowieso weer op voorraad, en kost nu echter 50 euro en voor deze prijs kan ik het nu kopen volgens bol. Hiermee ben ik het niet eens..het is dus blijkbaar geen leveringsprobleem..In die 2 maand hebben ze niet ontdekt dat de bestelling "foutief" was. Ze beroepen zich op artikel 2.1 dat ze ten allen tijde de prijs mogen veranderen.. Kan ik van Bol.com eisen dat zij het artikel alsnog voor de oude (betaalde) prijs moeten leveren of hebben ze het recht de bestelling op deze manier te veranderen en te annuleren?

Bedankt alvast!!!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.