BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

nieuwe smartcard werkt niet goed van Canal Digitaal

Bijdrage door gebruiker
10-07-2009
11 reacties

Wij hebben bijna 2 jaar een contract met CD voor het familiepakket.De zender MGM is niet te ontvangen. Heb hierover een mail via contactformulier CD gestuurd op 15 juni j.l. en alleen een bevestigingsmail ontvangen en daar is het bij gebleven. Ook bij telefonisch contact met CD konden ze me de oplossing niet geven.We hebben een Philips DSR 2211 decoder en is geupdated.De nieuwe smartcard, die we 5 juli ontvingen werkt ook al niet goed.De zenders NGC, Animal Planet, Discovery en vele anderen komen niet door.Ben dus totaal niet tevreden over CD. Ze geven geen antwoord op mails en ook over dit probleem gebeld om na lang in de wacht te hebben gestaan te horen te krijgen dat ik het nogmaals moest proberen. Een waardeloze service. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om alles alsnog in orde te krijgen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.