Ik heb op 27-8-2012 een nieuwe Lenovo laptop bij de mediamarkt gekocht, na een week begon deze al kuren te vertonen (accu wil zeer moeilijk opladen, als die wel aan de netspanning licht kan die zomaar uitschakelen omdat de accu leeg is, en laad dan simpelweg niet op, dit is een groot probleem, soms werkt het wel maar meestal niet.)
ik heb het probleem eerst nog een weekje aangekeken en ben uiteindelijk ermee teruggegaan naar de mediamarkt, die moesten de laptop terugsturen, ik kon mijn geld niet terug krijgen omdat het niet binnen de twee weken was (ik was precies 1 dag te laat). Zo'n 2.5 weken later kan ik de laptop weer ophalen. 's ochtends heb ik de laptop opgehaald die had een volle accu ik heb de laptop in een hoorcollege gebruikt, toen had ik een practicumles (ICT opleiding) en wilde de laptop niet opladen en heb ik de laptop dus voor de tweede keer terug gebracht. Nu heb ik vanmiddag de laptop weer opgehaald en ik zet hem aan en natuurlijk nog steeds defect.
Mijn vraag is op heel erg simpel; wat kan ik in dit geval het beste doen? en kan ik mijn geld terug krijgen? Ik heb geen zin om weer twee weken zonder laptop te zitten en ik hoef die laptop eerlijk gezegd niet meer. Het komt er op neer dat ik nu een laptop van 2 maanden oud heb en ik die net twee weken heb kunnen gebruiken.
Ik hoop hier antwoord op mijn vraag te krijgen,
Met vriendelijke groet Gerard