Hallo,
In mei 2011 hebben we onze tuin gerenoveerd. Stenen voor bloembakken besteld en daarvoor een rekening ontvangen. Rekening keurig op tijd betaald op 4 juni 2011. Vandaag echter krijgen we een nieuwe rekening omdat de tariefstelling op de oude factuur niet klopte. Heeft de leverancier het recht om na 8 maanden nog een nieuwe factuur te versturen?