BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nieuwe electrische fiets met regelmatig mankementen

Bijdrage door gebruiker
10-10-2017
9 reacties
In mei heb ik een elektrische fiets gekocht bij Dutch Ebike Experience Center in Dongen. Vanaf dag 3 ben ik al veelvuldig terug geweest met diverse mankementen. Ze "repareren" het wel (wanneer ze tijd hebben want een echte fietsenmaker hebben ze niet) Momenteel werkt mn voorrem voor de 2e keer niet naar behoren. Dit heb ik 2.5 week geleden doorgegeven. Een hoopblraatj3s en nu kan ik m 16 oktober brengen want dan hebben ze de volgende dag 3 nufietsreparateurs in huis voor een project!!! Ik ben er inmiddels ZOOO klaar mee. Kan ik mn geld nog terugkrijgen??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.